14 Kasım 2009 Cumartesi

BİR BAKIŞTI

Bir çift göz

Bir anlık bakış

Ne kadar anlamsız olsa da tek bir söz…

Sanki yıllardır tanıyorum seni

O gözlerdeki acı o kadar tanıdık ki

O kadar bilindik ki yüreğime o sızı

Sanki o bakışlar sana değilde bana ait

Ben bakıyorum sanki o aynadan sana

Bendim o gözlerin sahibi

Bendim içime akıtan gözyaşlarını

Canını acıtan her şeyi bende yaşadım sanki o an

Gidişleri, vazgeçişleri, sevmeleri, tüm aşklarını, direnişini gördüm sanki gözbebeklerinde

O gözler ki beni bile âşık etti kendine

Dedim ya ne kadar anlamsız olsa da tek bir söz, tek bir bakış yetti seni tanımama

Öğrenmeme yetti tüm duvarlarını,

Çocukluk beklentilerini, korkularını, gerçeklerini buldum,

Kapılarını, sokaklarını, tüm gizlenmişliğini

Kendine özgü yalanlarını ya da sana göre gerçekleri

Yitikliğini, rüzgarlarını, gökyüzünü boyayan renklerini buldum o bakışlarda

Birkaç dakika yetti tüm gizlerini çözmeye

Sen bilmesen de ben seni senden daha çok tanıdım o an

Vücudunu bile tanıdım, dokunuşunu hissettim göğsümde

Tüm vazgeçişlerini, tükenişlerini anlattı o gözler

Sanki tut ellerimden dercesine baktı

Oysa ben seni tanıdıkça daha çok korktum ellerine uzanmaktan,

Gözlerinden öpmekten daha çok korktum…

Uzanırsa dudaklarım gözlerine bir daha bırakamaz diye korktum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder