27 Ocak 2010 Çarşamba

ANLADIM

Sevgi nasıl birşeymiş,gidişlerinde anladım
ne kadar acı verirmiş,ne kadar can yakarmış
sevgi,aşk,baglılık ne demekmiş seninle anladım!
Gururun ne önemsiz birşey olduğunu
GİTME KAL dediğimde anladım...
ya da diyemediğimde...
Hata yapmak,yalan söylemek neymiş sevgiğini nasıl yaralarmış,söylediğimde anladım
Gözlerindeki hayal kırıklığında anladım
yalan söylemek degil,gerçeği gizlememekmiş önemli olan bunu da sen anlattın!
O kadar çok şey anladım ki seninle
O kadar çok şey öğrettin ki o güzel yüreğinle
Ağladıgımda kafamı koyucak bir omuz
Kaybolduğumda tutucak bir el oldun
İşte o zaman anladım, ne kadar çok sevildiğimi
Kızdığında anladım hata yaptığımı
Ağladıgında yada aglattıgımda anladım yüregini
Nasıl yaktıgımı
Oysa sen hep güldürdün beni
Gözyaşlarımı kahkahaya dönüştürdün
Asıl marifetin bu oldugunu anladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder