15 Ocak 2010 Cuma

Masumiyet

bazen herşeyden nefret etmek geliyor içimden,yaşadıgım şehirden,yaşadığım insanlardan,yaşadığım hayattan...
Evimi özlüyorum,çocukluğumu özlüyorum en önemlisi masumiyeti özlüyorum...
masum insanları,masum duyguları va yaşanan masum aşkları...
el tutmaların verdiği heyecanları hatırlamaya çalışıyorum,yaşanan kalp çırpıntılarını,küt küt atan gögsümüzün sesini dindirmeye çalıştıgımız zamanları hayal ediyorum...
bendemi unutuyorum artık yoksa...
bendemi kaybetmeye başladım bu duyguları oysa istemiyorum masumiyetten başka bişi hissetmeyi...
yalanlar istemiyorum,hız istemiyorum,beklentiler yerine beklediklerimin gelmesini istiyorum ama gelmiyor o beklenenler...
sadece hayal ediyorum gelsin istiyorum,gelsin ve kurtarsın istiyorum bu hayattan,BİR EL UZANSA VE ALSA BENİ EN MASUM HAYALLERİN İÇİNE...
ama galiba sadece bir hayal ve ben sadece bir hayal dünyası içinde yaşıyorum...
yazık,oysa ne güzeldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder