16 Haziran 2010 Çarşamba


Ahh istanbul ne çok zaman geçirdik seninle, ne çok güldük, ne çok ağladık...ne anılar,ne savaşlar,ne fırtınalar atlattık yine de herşeye ragmen ayakta kaldık...şimdi gidiyorum bir yıl uzağında olacağım,aşklarım bekleyecek,kalbim burda kalacak,o güzel mavini göremiycem,özliycem,özliycem,özliycem...ama unutmayacağım seni vefasız değilim ben diğerleri gibi...nasıl gittiysem daha da güçlü geleceğim...nasıl sevdiysem seni daha çok sevecem...en güzel anılarımı beni ben yapan gözyaşlarımı götürcem yanımda ve daha çok büyüycem yokluğunda...unutma beni...

1 yorum:

  1. akıcı, duru, tertemiz ve samimi yazılarınızı keyifle takip ettim bugün. Hem bu kadar güzel bir blog oluşturduğunuz için tebrik ederimhem de blogumu izleyerek onur verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Mutlu günler, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil