11 Temmuz 2010 Pazar

Bir Ailem Var




















Bir ailem var dostlar düşündüm de çok seviyormuşum...
Hepiniz ayrı bir tadsınız damağımda, cansınız yüreğimde...
Kızsam da, öfkelensem de çoğu zaman, bir ailem var, iyi ki varsınız dediğim...
İki ağbim var benim
Birbirinden hayta, birbirinden çocuk, birbirinden kıskanç belki de
Bir ailem var, içlerinde onlar olan
Çoğu zaman sevmiyorum sizi diye haykırdığım iki ağbim var, ayrı yerleri olan yüreğimde
Ahh bir anlasalar ne kadar çok sevildiklerini herşey ne kadar kolay olacak
Babam hastalandığında sevinip, atari oynadığımız bir ağbim vardı küçükken bilmezdik babamın orda acı çektiğini ama yine de gitti ya, televizyon bize kaldı ya sevinirdik işte...
Beraber pazara gidip su sattığımız bir ağbim vardı, kazandığımız parayla bana dondurma alıp sevindiren minicik kalbimi...
Sonra erkeklerden koruyup, çıkma teklifi edenlerin kolunu kıran bir ağbim vardı
Onun yüzünden yıllarca sevgilim olmadığı için depresyona girdiğim bir ağbi...
Bir de bunun 1 numara büyüğü var, çok sevdiğim ama beni çok üzen
Çok sevdiğim ama bir o kadar özlediğim ağbim...Hep uzağımızda olan...
Küçükken ders çalışırken bizi susturmak için binbir şekle giren bir ağbim
Ve ben biraz büyüdüğüm de telefon konuşmalarımı babama ispiyonlayan bir ağbim
Yıllarca sevgililerime ev telefonu veremememe sebep bir ağbi...
Aslında bir de ablam (aslında teyzem) var
Küçükken de başının belasıydım, şimdi de
O kadar güzel ki, o kadar hakediyor ki mutlu olmayı...Ki zaten mutlu ve biliyorum çok daha mutlu olacak
Zamanında çok çektirdim ona
Bilir, belki de kızgındır hala bana
Ama küçüktüm be ablacım, teenage dönemimde geldin hayatıma, belki kıskandım bilmiyorum ama inan hep sevdim...
Özür dilerim
Ve yine de herşeye rağmen bir ailem var, Anne ve babamı hiç anlatmayım onlar da bir başka hikaye de...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder