30 Temmuz 2010 Cuma

Şimdi Ben Gidiyorum Ya...



Şimdi ben gidiyorum ya, herşey eksik kalacak...
İçim burada, gözüm arkada kalacak
Özleyeceğim, hem de çok 
Tarifi mümkün bile değil
Şimdi ben gidiyorum ya
Eksik kalacak hikayemiz
Eksik kalacak günlerin benli tarafı
Denize baktığında burdaydı yanımdaydı diyeceksin 
Elimi uzatsam tutabilirdim diyeceksin
Ama tutmadın..
Şimdi ben gidiyorum ya geceleri uyku tutmayacak
Her kafanı yastığına koyduğunda, ben gelecek aklına
Keşke diyeceksin, keşke korkmasaydım gözlerini gözlerime değdirmekten...
Sabah kalkıp yıkadığında yüzünü havlunu tutan olmayacak
Saçlarını okşayıp, haykırsa da içinden aşkını söyleyemeyen o kadın olmayacak
Şimdi ben gidiyorum ya
Sokakta gördüğün her kadını bir süre ben sanacaksın
Cafede tavla oynayan kızı, sokakta gördüklerini, saçını benzettiklerini, herkesi...
Şimdi ben gidiyorum ya 
Sen bensiz, ben de en kötüsü sensiz kalacağım
Ve ilk defa giderken söyleyeceğim sana sensizliğin ne anlattığını
Ve şimdi gidiyorum
Biliyor musun yoksun yanımda
Kelimeler düğümlendi boğazıma
Gözyaşlarım akmamak için hesaplaşmakta yüreğimle
Şimdi ben gidiyorum, sen farkında bile değilsin
Ama anlayacaksın
Yarın bensiz sabaha uyandığında, sadece kokum kalacak geriye
Elveda sevgili!
Gidiyorum...

1 yorum: