24 Temmuz 2010 Cumartesi

Uyku

Sıkılıyorum...
Hayatımda ki herkesden, herşeyden, heryerden...
Sıkılıyorum geçmişten de, gelecekten de
Ne var yani bölünmese o derin uykum, ne var yani kalksam yatağımdan ve ben istediğim zaman devam etsem kaldığım yerden...
Ne var yani hayat sadece ben istediğimde aksa benim için
Olmuyor, olmuyor rahat bırakmıyorlar
Uykumdan uyandırıyorlar en güzel yerinde
Rüyalarımı bile rahat bırakmıyorlar ki en azından orda mutlu oluyum
Sadece kabuslarımda uyandıran olmuyor
Terliyorum, terliyorum, terliyorum
Kabuslar bitmiyor ki onlar da haklı, hangi birinde uyandırsınlar
Hangi birinde kalk gidiyoruz desinler
Sıkılıyorum çok sıkılıyorum bana kabusu yaşatan insanlardan
Bana kabusu yaşatan hayatımdan
Gidin artık rahat bırakın beni
Uyuyarak ölmek istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder