8 Ekim 2010 Cuma

Sessiz Çığlıklar Sokağı

Sessiz çığlıklar sokağındayım
Sustuklarım büyümekte
Artmak da hüzünler
Depremler, fırtınalar yakındır.
İzliyorum her şeyi
Film şeridi gibi hayat
Bir gün siyah, bir gün beyaz
Bir gün hüzün dolu, bir gün tüm neşeleri içine almış gibi..
Çocukları izliyorum,
Büyümelerini, göz yaşlarını, çığlıklarını
Ve ne kadar savunmasız olduklarını...
Şehirler geçiyor hayatımdan
Biri ne kadar renkliyse,
Diğeri o kadar soğuk, o kadar beton, o kadar ölü...

Nefes alamıyorum bazen
Bazense aldığım nefese de yaşadığım hayata da lanet ediyorum.
Bitsin istiyorum acılarım,
Bitsin istiyorum gözyaşlarım doğan her günle...
Ama olmuyor,
Her gün yeni acılar, yeni gözyaşları doğuyor olduğum şehre....

Sessiz çığlıklar sokağındayım
Sustuklarım büyümekte
Ve artık susmak istemiyorum...
Çığlıklarım sağır edecek dünyayı, KORKUYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder