30 Aralık 2010 Perşembe

...

Sevemem sanıyordum
Artık büyüdüm,artık kirlendim sanıyordum tüm kötülüklerle
Artık gelmez diyordum aşk,
Seni görene kadar sevgilim...
Yok diyordum,kalmadı eski aşklar
Kalmadı eski bağlılıklar
Kalmadı yalansız,riyasız,çıkarsız sevdalar...
Ve kalmadı diyordum aşık olunacak adamlar...
Oysa varmış...
Oysa yıllarca yanı başımdaymış da ben fark edememişim
Oysa o kadar güzelmiş ki yüreği
O kadar safmış ki sevgisi
Ömrünü verirmiş sevdiği için
Ömrünü verirmiş yüzümdeki tek bir gülümseme için
Ömrünü verirmiş sevdası için...
Keşke daha önce farketseymişim bu yüreği
ve daha önce tutsaymışım o güvenli ellerini
Daha önce yaslasaymışım omzuna başımı
Daha önce SEVSEYMİŞİM...Bir ömür bırakmamak üzere...
Olsun,tanıdım ya seni...tuttum ya ellerini...
Gördüm ya o aşkla,sevdayla bakan gözlerini...
Yeter bana sevgilim...
Şimdi hayallerim var sana dair,
Hayallerim var bize dair..
Hayallerim var aynı yastığa baş koyacağımız güne dair...
Hayallerim var seni bir ömür mutlu etmeye dair...
Mutluluğumuza dair...
Bırakma hiç ellerimi, bırakma...Bırakmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder