22 Ağustos 2011 Pazartesi

26 Temmuz 21:30 Ömrüm'den...Yegane'sine...


Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin
Ah ışıklar içinde kaldım, yandım efendim
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgâr
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar
Sen bana geç kaldın efendim, ben sana erken
Soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken
Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin
Ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim

Hüsnü Arkan Senin Gibi


Bana senin gibi bakan olmadı
Ne gün ışığında, ne geceleyin
Aldırmaz göründüm hayata bazen
Tut ki anlamadım, dünya mı yıkılır?
Kadınımsın, ecemsin, yarınımsın, nazımsın
İmanımsın, inadımsın, her şeyim
Çocuğumsun, ecemsin, yarınımsın, nazımsın
İmanımsın, inadımsın, her şeyim
Bazen bir yerlerden eser bir türkü gibi
Kayıp rüzgârı zamanın, küller
Savrulur tütün tarlalarında yıllarım
Kul oldum ne güzel, efendin olmadım

17 Ağustos 2011 Çarşamba

...

Az kaldı sevgilim,az kaldı...
Gideceksin bu kentten,bu ülkeden binlerce kilometre öteye gideceksin
Biliyor musun hiç bakmadım haritaya
Görmek istemiyorum belkide benden ne kadar uzağa gideceğini
Görmek istemiyorum belkide bensiz kuracağın yaşamı
Zor olacak,zor olacak biliyorum
Bir yıl,sensiz koca bir yıl...
Ben bir güne bile dayanamazken,
Koca bir yıl nasıl geçicek,nasıl geçicek sensiz zaman
Beni kim uyandıracak geç kalmayım bir yerlere diye
Kime naz yapıcam gecenin bir körü canım şunu istedi diye
Kim getirecek hiç üşenmeden istediklerimi
Kimin gögsüne yatıcam,kime sarılıcam,
Kimin kokusunu içime çekicem
Hiç..Hiç kimsenin...
Sadece bekleyeceğim,özlemlerim saracak bedenimi
Göz yaşlarım ıslatacak belki yastığımı 
Ama yine de bekleyeceğim
Çok özleyeceğim biliyorum
Çok...
Sensiz,sessiz,kimsesiz kalıcam...
Kime yemek yapıcam ben,
Kime süprizler yapıp mutlu edicem,
Kimi korkutucam...
Kime huysuzlanıcam senden başka
Kime şirinlikler yapıcam
Kimin omzunda ağlayacağım...
Ben seni çok özliycem
Nasıl anlatılır bilmiyorum bu duygu
Ne desem yetmiyor içimdekileri anlatmaya
Öyle büyük bir boşluk yaratıyor ki sensizliği düşünmek...
Ama biliyorum geçecek,
Biliyorum gittiğin gibi döneceksin
Gittiğin gibi sağa salim döneceksin
Ve bıraktığın yerde bekleyeceğim seni
Parmağımda yüzüğün,
Kalbimde sevginle...
Seni seviyorum sevgilim
Ne olur çabuk git gel,
Seni şimdiden özledim...

4 Ağustos 2011 Perşembe

26 Temmuz 21:30

16 Kasım 2010...
Uzaklardan bir el dokundu yüreğime...
Uzaklardan bir ses geldi kulaklarıma...
Uzaklardan bir adam ve aşk...
İlk günlerimizi düşünüyorum da o kadar güzeldi ki...
Saatler süren sohbetlerimiz,bitmek bilmeyen telefon konuşmaları,şarkılar,mesajlar...
İçimize sığmayan ve sözcüklerle anlatılamayacak kadar büyük olan sevdamız...
Peki ya şimdi değişti mi,değiştik mi?
Elbette hayır,hala ilk günkü gibi sana aşığım
İlk günkü gibi özlüyorum
İlk günkü gibi sevdamsın, yarimsin, ömrümsün...
İlişkimizin üzerinden tam 9 ay 10 gün geçti...
Bu sürede neler atlattık,neler yaşadık
Ne özlemler,ne mutluluklar çok az da olsa ne gözyaşları (çoğunluğu özlemden)
Ama her bir saniyesi hatırımda,her bir saniyesi unutulamayacak kadar değerli
Ve her bir saniyesi seninle güzel...
Ve 26 Temmuz...
Utangaç bir adam,kelimelerini seçerken boğazına düğümlenen ama her şey güzel olsun diye tüm gün çırpınan ve o unutulmaz geceyi hazırlayan sevdiğim...
Gül yapraklarıyla düzenlenmiş bir masa,çiçekler,inanılmaz İstanbul manzarası,vazgeçilmez boğaz ve ışıkları,'Hoşgeldin'diyen bir Hüsnü Arkan ve şimdi ne yapacağım diye düşünen sevdiğim:)
Önceden belki kaç kere düşündüğü o konuşma ama anı geldiğinde hepsini unutan ama yine de sevdiğim o adam...
21:30
-''Benimle evlenir misin?''
-Evet,SENİ SEVİYORUM...
Ne kadar basit değil mi iki cümle ama dünyalara değer iki cümle...
Dünyalara değer bir adam ve iki cümle,bir yüzük...
Seni o kadar çok seviyorum ki...seni o kadar çok seviyorum ki bir ömür yetmez bana sevdiğim,bir ömür değil,ömürler versen yetmez sana doymaya...
Hayatıma kattığın ve katacağın güzellikler için teşekkür ederim bir tanem, sayende unuttuklarım can buldu, sayende bam başka bir insan oldum, sayende artık daha mutlu,daha huzurluyum...
Seni Seviyorum,hep yanımda kal,ellerimi bomboş bırakma...
Eşin olacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum...