17 Ağustos 2011 Çarşamba

...

Az kaldı sevgilim,az kaldı...
Gideceksin bu kentten,bu ülkeden binlerce kilometre öteye gideceksin
Biliyor musun hiç bakmadım haritaya
Görmek istemiyorum belkide benden ne kadar uzağa gideceğini
Görmek istemiyorum belkide bensiz kuracağın yaşamı
Zor olacak,zor olacak biliyorum
Bir yıl,sensiz koca bir yıl...
Ben bir güne bile dayanamazken,
Koca bir yıl nasıl geçicek,nasıl geçicek sensiz zaman
Beni kim uyandıracak geç kalmayım bir yerlere diye
Kime naz yapıcam gecenin bir körü canım şunu istedi diye
Kim getirecek hiç üşenmeden istediklerimi
Kimin gögsüne yatıcam,kime sarılıcam,
Kimin kokusunu içime çekicem
Hiç..Hiç kimsenin...
Sadece bekleyeceğim,özlemlerim saracak bedenimi
Göz yaşlarım ıslatacak belki yastığımı 
Ama yine de bekleyeceğim
Çok özleyeceğim biliyorum
Çok...
Sensiz,sessiz,kimsesiz kalıcam...
Kime yemek yapıcam ben,
Kime süprizler yapıp mutlu edicem,
Kimi korkutucam...
Kime huysuzlanıcam senden başka
Kime şirinlikler yapıcam
Kimin omzunda ağlayacağım...
Ben seni çok özliycem
Nasıl anlatılır bilmiyorum bu duygu
Ne desem yetmiyor içimdekileri anlatmaya
Öyle büyük bir boşluk yaratıyor ki sensizliği düşünmek...
Ama biliyorum geçecek,
Biliyorum gittiğin gibi döneceksin
Gittiğin gibi sağa salim döneceksin
Ve bıraktığın yerde bekleyeceğim seni
Parmağımda yüzüğün,
Kalbimde sevginle...
Seni seviyorum sevgilim
Ne olur çabuk git gel,
Seni şimdiden özledim...

1 yorum:

  1. Biliyorum sevgilim, az kaldı gideceğim senden uzaklara bu ülkeden uzaklara gideceğim.Eskiden aramızda sadece dağlar girerdi şimdi denizler okyanuslar da girecek..Ama farkedermi, etkiler mi seni sevmemi, etkiler belki ama bu hasret ancak sevgimi aşkımı misliyle katlayacak belki mecnun gibi sokaklara dökecek bilemem çünkü daha önce kimseyi bu kadar sevmemiş bu kadar hasret duymamıstım senle aynı şehirde aynı mahallede aramızda 5 dakikalık mesafe varken bile özlüyorum.binlerce kilometre uzakta ne yapacağım bende bilmiyorum hani şarkıdada var ya sensiz cennet bile sürgün sayılır öyle işte ben cennete bile sensiz giremem sevgili. Bana bir ömür yetmez seni sevmek için ben senle birlikte sonsuzluk istiyorum biliyorum sevgili senden bir yıl binlerce kilometre uzakta olacagım . ama şunuda biliyorumki yakınlığın
    zamanla mekanla ilgisi yok ben kafamı yastığa koyduğumda ilk aklıma gelendir yakın bırak kafamı yastığa koymayı seni düşünmeden anım geçmiyor. Hani ayten şiiri vardır benim içinde heralde bir çiğdem şiiiri yazmak gerekir.
    Ey bu yüreğimin tellerini titreten yegane sevgili
    Senden binlerce kilometre uzakta olsamda sonuçta sayılı gün değilmi .. sen beni ilk günkü gibi aşkla beklemiyecekmisin ,ben seni ilk günkü kadar çok sevmeyecekmiyim bırak aramıza istediği kadar mekan zaman girsin sonuçta dönmeyecekmiyim, sonuçta bir ömür belki ömürden sonra bile birlikte olmayacakmıyız, birlikte aynı yastığa baş koyup uayndıktan sonra birbirimizin gözünün içine aşkla bakmayacakmıyız. Varsın bu da bizim imtihanımız olsun .
    Seni çok seviyorum yeganem emin ol bir ömür bırakmayacağız ellerimizi…

    YanıtlaSil